|
Шинэ мэдээ

Өвөл биед сайн жимснүүд

Өвөл биед сайн жимснүүдӨвлийн улиралд хүний биеийн дархлаа суларсан байдаг. Хангалттай амин дэм авч чадаагүйгээс болоод төрөл бүрийн вирустэй тэмцэхэд ч бэрх болдог байна. Азаар энэ амин дэмийг дэлгүүр бүрт зардаг жимснээс авч болдог ажээ. Ингээд өвлийн улиралд шаардлагатай амин дэмүүдийг ямар жимснээс авч болох талаар хүргэе.

1.Жүрж: А, В1, В2, С, РР витамин болон төмөр, кали, кальци, магни, натри, фосфор агуулсан байдаг.

2. Нимбэг: А, В1, В2, В5, В6, В9, С, РР болон төмөр, кали, кальци, магни, натри, фосфор агуулдаг.

3. Мандарин: А, B1, B2, B3, B5, B6, B9, С, D, К, РР болон төмөр, кали, кальци, магни, натри, фосфор агуулсан.

4. Грейпфрут: B1, B2, B9, С, РР болон төмөр, кали, кальци, магни, натри, фосфор агуулдаг.

5. Хан боргоцой: А, B1, B2, С болон төмөр, кали, кальци, магни, натри, фосфор агуулсан учир хэрэглэхэд сайн.

6. Анар:
А, B1, B2, B6, B15, С, Р болон төмөр, кали, кальци, магни, натри, фосфор, зэс, цайр, молибден агуулсан байдаг.

7. Киви:
А, B1, B2, B6, B9, С, Е, РР болон бор, төмөр, кали, кальци, кобальт, магни, зэс, молибден, натри, фосфор, хлор, цайр агуулдаг.

8. Илжгэн чих:
А, B1, B2, С, Е, РР болон төмөр, кали, кальци, магни, натри, фосфор агуулсан байдаг.

9. Алим: А, B1, B2, B5, B6, B9, С, Е, Н, К, РР болон ванади, төмөр, йод, кали, кальци, магни, натри, селен, хүхэр, хлор, фосфор агуулсан учир өвлийн улиралд илүүтэй хэрэглэх нь чухал.

Сэтгэгдэл

АНХААРУУЛГА: Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд www.MongolComment.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү.
Нэр:*
Хариуг бичнэ үү:* 9+9=?